I am sorry about my bad English.
This subject are, first, intended at the French users from this forum and from the french forum. (But English users can read it, if they want it.)
The French users of the Cederavic's forum have certainly noticed that forum is down during a week.
I've created a new forum to replace it, until the Cederavic's forum are repaired and again accessible.
If it's possible, I shall give it the copy of the data base as soon as its forum will be again operational.
In the meantime, the French users of PureBasic can post on this replacement forum, if they wish it.
Naturally,the French official forum is always the Cederavic's forum.
Happy New Year for all the PureBasic community.
------------------------------------------------------------------------------------
Salut!
Je suis désolé pour mon Anglais médiocre.
Ce sujet est, tout d'abord, destiné aux utilisateurs français de ce forum et du forum français. (Mais les utilisateurs anglais peuvent le lire, s'ils le veulent.)
Les utilisateurs français du forum de Cederavic ont certainement remarqué que le forum est down depuis une semaine.
J'ai créé un nouveau forum pour le remplacer, le temps que le forum de Cederavic ne soit réparé et de nouveau accessible.
Si c'est possible, je lui donnerai la copie de la base de données aussitôt que son forum sera de nouveau opérationnel.
En attendant, les utilisateurs français de PureBasic peuvent poster sur ce forum de remplacement s'ils le souhaitent.
Naturellement, le forum français officiel est toujours le forum de Cederavic.
Bonne année à toute la communauté PureBasic.
http://forum.cgsoftwares.com
Chris